Tjenahejsan!

Har nyss varit ute och ridit min fina kille i halsring. Red barbacka med ländregntäcke för det var regnigt ute.
Red i halsring och det gick jätte bra, vi red först på en väg sen in mot en skogsväg, supermysigt :)
När jag satt mig i bilen och satt på radion hörde jag en jätte gammal låt som jag lyssnade på för sjukt många år sedan och började fundera på vad den heter. När jag kom hem kom jag på vad den heter, så jag lyssnar på den just nu. Så sjukt mysigt att höra den man tänker på så gamla minnen :)
Nu ska jag nog ut och möta upp min kompis, vi hörs senare bye bye!
Här är låten, har ni också hört den när ni var mindre? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den låten minns jag också :D

2011-06-25 @ 16:29:47
Postat av: Anonym

Jag vill gärna följa din blogg på Bloglovin men det går inte och har aldrig gjort :( Vet verkligen inte varför. Kan du inte lägga ut en såndär Bloglovin-länk?

2011-06-26 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0